jag gör slut

jag funderar på att göra slut med min husgud TV:n. vi har varit osams ett tag, det känns som att vi inte längre uppfyller varandras behov på samma sätt som innan. dessutom bråkar vi ofta, eftersom TV:n visar massa skit och lämnar mej uttråkad och rastlös.

och som vi alla vet kan ett förhållande inte bara byggas på att ena parten vill. och just nu är jag nog den parten som inte vill. vem vet, det kanske blir bättre om vi är ifrån varandra ett tag.



jag funderar också på att göra slut med internet. internet är tråkigt. dumma internet.





tur att jag har en sambo som kan roa mej. eller just det, det var juh nån som gav honom ett guitar hero. smart drag erica, smart.
jaja, det blir till att damma av bokhyllan och läsa då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0