kansliet

det ingår som heltidsarvoderad att hjälpa Gud (Susanne) med kansliet i början på terminerna, då alla ny inskrivningar ska göras. det är juh klart att vi gör det, utan att gnälla, men... och det är ett sjukt stort MEN:


det finns ingenting på denna jord som är så fruktansvärt tråkigt! en timme, utan nånting vettigt att göra förutom att hoppas på att det ska komma en dröse studenter som vill betala sin kåravgift och kanske köpa en liten penna.

nä, fy bubblan...

suck. men nu är det bara 40 minuter kvar tills jag kan gå till mitt kontor. där ska jag göra typ ingenting i två timmar. det är väl otroligt spännande...

gäsp gäsp gäsp

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack för att du hjälpte mig med min tid!



2010-02-18 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0