lördag förmiddag

jag är alldeles hungrig, som ett monster typ. och alldeles rastlös. och trots detta saknar jag all form av förmåga att få tummen ur och göra nått. jävla lördagar. bara för att man sett fram emot en slappdag behöver väll inte hjärnan koppla ur all form av initiativförmåga.


och så är det alla dessa frågor... vad ska vi handla, eftersom det inte finns så mycket mat hemma. åtminstone inte sån man är sugen på att äta just nu....
vad ska vi äta?
vem ska göra maten?
när ska vi äta?
måste vi gå och handla? svar ja. skit också.

vad ska vi göra sen? vad ska vi göra imorgon? vad ska vi äta imorgon?

planering är ett jävla mög, det vore mycket enklare om man bodde på IKEA på hälla i västreås, eller i älmhult. då finns det maxi eller willys precis brevid, och så hade man aldrig behövt oroa sej över att gå och handla.

jag vill bo i ett varuhus. och jag vill ha mat. typ nyss. jäkla lördagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0