mer om den där överaskingen

jo, alltså.


så här var det.
förra veckan gjorde jag ett gravtest, och det var positivt =) vi blev glada så klart, och så fick vi en tid hos mvc idag.

väl där så började vi prata lite, och barnmorskan chansade på att  jag var i ungefär 12e veckan. sen skulle hon kolla på magen, och jag får lägga mej på britsen. hon klämmer en gång och utbrister - hörrudu min sköna höna! sen visar det sej att barnet inte alls är 12 veckor inneboende, utan 27. tjugosju. av 40.

så helt plötsligt ska vi ha barn i början/mitten på maj. vilken grej va?

vi fick lyssna på hjärtljudet, och så gjorde hon lite tester på mej och allt verkar vara frid och fröjd =)

och nej, vi har faktiskt inte misstänkt nått innan. allt har fungerat som det skulle i kroppen förutom lite halsbränna, trötthet och nu på sistone yrsel. och viktuppgången har jag inte funderat mycket på alls, det är juh sånt som händer om man har ett stillasittande jobb och inte motionerar.

så nu är vi snart föräldar. på onsdag får vi kolla på bebisen, som tydligen redan är för stor för att synas på en bild utan man får ta en bit i taget. vilken grej.


helt överraskad, helt glad och väldigt nöjd över att jag inte behöver vara gravid så länge =P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur skoj som helst. En liten overallskompis till Zelda :D Grattis

2010-02-05 @ 18:24:31
Postat av: erica

Grattis mina kära!

Men, Jag tycker att mitt barnbarn ska bo i Västerås.

En något omtumlad blivande mormor :-)

(eller hur gör man en snurrig tok?)



Puss, puss, puss. puss, puss.......................

2010-02-05 @ 19:46:48
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Hannah

GRATTIIIIS IGEN! Så tokigt det kan bli, men så bra ändå :D

2010-02-05 @ 20:09:55
Postat av: Anna

Grattis! Kan lugnt säga att jag är grymt avis på er! Massor av kramar!

2010-02-06 @ 10:28:18
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: - Stjärnan ♥

Guu! GRATTIS gumman!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-02-06 @ 13:56:16
URL: http://amaizon.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0