plug it in please

det är astråkigt att plugga. jag är av den naturen att jag måste skriva för att komma ihåg, dubbelkoncentration med andra ord.

det är juh bara det att tanken i huvudet går miljarders gånger snabbare än den tid det tar att formulera meningen på papper eller på skärmen.

slutsats: jag skulle vilja ha typ en usb-grej som funkade mellan huvudet och datorn, så att tankekedjan lite snabbt och smidigt kunde förvandlas till ett antal konkreta meningar. sen kunde jag läsa mina egna tankar lite snabbt, och då skulle jag bara kunna stryka under några stolpar. hur smart som helst.

så alla nördar outthere som ens kan komma på början av en tanke hur detta skulle vara möjligt, start working. jag har tenta på fredag och skulle uppskatta om det var klart till senast torsdag eftermiddag. ja, jag kan tänka mej att testa de första prototyperna också så klart, helt kräsen kan man juh inte vara... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0