skräp på marken

ja just det! det glömde jag helt bort, hahaha

idag när jag och t-kila tog sällskap hem från kåren hittade vi en ganska ovanlig sak liggandes på marken direkt utanför metropols entré. i en helt vanlig plastpåse, sån man har hemma i storlekarna 2,3 eller 5 liter ni vet, låg en sån här och skräpade



bara så där. utanför en restaurang, i snön. i en vanlig plastpåse. på en tisdag. en stor svart dildo, ungefär som min underarm, lite kortare.



det väcker minst tusen frågor, varav man kanske egentligen bara vill ha svar på hälften men ändå är himla nyfiken på resterande.

vi lät den ligga hur som helst, så jag får väl se om den är borta imorgon när jag kommer till jobbet. är den borta väcker juh det ännu fler frågor, och jag kommer nog fundera på den här dildons öde ett bra tag. jag kanske skriver en saga om den, om ni har tur. jag är riktigt nyfiken nämligen, och då kan det ibland vara bättre att hitta på egna svar än att nöja sej med inget alls.



om det är nån som hör nått om den stora svarta dildon så vill jag så klart va näste man i tur att få reda på det, det här är juh jättespännande.

Kommentarer
Postat av: Maggan

haha, nu blev jag oxå nyfiken.. :P

2010-02-03 @ 10:34:26
URL: http://magganftw.blogg.se/
Postat av: - Stjärnan ♥

HAHHAHAHAHAHAHHA



(jag dör!!)

2010-02-03 @ 11:26:12
URL: http://amaizon.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0