sleeping beauty

usch vilken dålig husmor jag är. kommer hem, äter och somnar som en död i tre timmar.
så går det när ingen är hemma och håller mej vaken =P men alldeles snart ska jag börja göra vid maten, och diska lite. tydligen ska abk komma hit imorgon och fixa med fläktarna, så det får väl se lite ordnat ut i köket.

det finns nog ingenting jag hatar så mycket som vetskapen om att främmande människor ska vara hemma hos mej utan att någon annan är där. usch och fy. jag ryser verkligen vid tanken på att nån av dom ska gå runt här inne alldeles ensam. blä! det är absolut inte det att jag är rädd för att dom ska ta nånting utan mest att dom ska vara i min privata sfär helt utan tillsyn. kan man inte få be en kompis göra rent fläkten istället?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0