tiden står still

usch... jag har haft ungefär noll saker att göra senaste timmen. vill gå hem, men måste vänta minst 45 minuter till med det eftersom jag igår fick en kallelse till sektionsmöte. jävla bra framförhållning, men det är bättre än inte alls som det varit tidigare.

men just idag känns det som att dom kunde struntat i kallelsen ändå.


La Persistencia de la Memoria, Minnets Envishet av Salvador Dalí
Fantastisk tavla, som det mesta han har gjort.

när jag kommer hem blir det till att laga tusen mat, jag och ida fyndade på ica igår. kycklingfärs, korv och räkor för 5-10 kronor, allt ska tillagas och på något sätt pressas in det frysfack min måttligt roade sambo kallar för postfacket.

det känns som att hela den här veckan går ut på att vänta... sjukt tråkigt. idag väntar jag på sektionen, imorgon väntar jag på workshopen, på torsdag kommer jag antagligen få vänta på tåget eftersom vi ska åka tåg.... och på fredag, då väntar jag mest till på kvällen då det blir rysk afton med en jätterolig överaskning =)

jag rekommenderar alla som kan att komma till puben på fredag faktiskt, det är en superbra överaskning som inte kostar nånting alls och inte gör nånting annat än att sprida glädje. en superhemlig överaskning, vem kan motstå en sån =P

nä, nu ska jag fortsätta vänta. och vänta. fy fabian va tiden står stilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0