viktiga samtal

ibland känner man att det här med att prata för att delge den andra parten information kanske har försvunnit lite... kanske är det så att folk pratar med varandra mest för att munnen är öppen eller för att fingrarna hamnar på tangentbordet hela tiden...

två exempel från eftermiddagen





jakobs humor är fan tråkigare än min! om nån undrar är cocio chokladmjölk som vi har beställt in till kåren =) premiär blir nog till after ski- sittningen och discot därefter (observera smygreklamen)


nää, nu ska jag återgå till andra viktiga samtal.. så som.... så som... jag kommer nog på nått

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag ville kommentare på bajnödiga gubbskylten men det bråkade som attans! så här kommer kommentaren:

HHAHHAHAHHHAH snygg skylt, finns den på riktigt???

2010-02-09 @ 15:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0