en lycklig man

aa, det var en bra överraskning. han blev muchos nöjd min man. och lite förbryllad över varför han fick en present utan anledning. har jag gjort nått bra eller har du gjort nått dumt? men så snart allt var ihopsatt och insatt på rätt sätt fanns där inte längre tid att fundera över saker och ting. det var nämligen dags för mr wern att enter the scene och bli Guitar Hero på Metallicas låtar =P


överlag så kände jag mej först väldigt nöjd och tillfreds, tänk va bra jag är ibland. sen hörde jag det eviga klickandet från plastgitarren, och hur det låter när bra låtar spelas fel.... då kände jag mej nog mer som föräldern till ett barn som får såna där ljudrobotar som kan skjuta (ja, ni vet vilka ljud jag menar). men lätt värt det, han är juh jätteglad.


dessutom gör det att födelsedagspresenten blir mycket enklare, hittar jag inget annat så blir det fler GH- spel helt enkelt haha =)




om nån undrar så fick han det bara för att det reades ut från cdon, 499 kronor för spel och gitarr. om nån mer vill förgylla sin egen, sina grannars eller någon annans vardag så hittar man spelet här. priset gäller alla konsoller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0