insikt

jag kom precis på en sak. att jag ska sova själv i fyra nätter till. och det vill jag inte. alls.


det är nästan så man känner sej ynklig och övergive... och totalt SUPERFÅNIG!!!! skärpning för fan, säger hjärnan gång på gång. sluta fjanta och bete dej som nån form av viljelös beroende superfån. men lyssnar resten av mej? icke. det fullkomligt osar saknad från porerna... stupid kärlek. det är mycket enklare att vara häftig. men mycket bättre att va kär. i honom. det är nog bäst till och med....



insikt nummer 2: jag är, utan att överdriva, världssämst på guitar hero. det får vara werners leksak, jag kan köpa en boll eller nått till mej själv. eller skor. det blir antagligen skor. skor är roligt, enkelt och fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0