killen med korvlådan

wern har funderat sen dimman igår på att skaffa sej en korvlåda och sälja korv utanför kåren på discona.

jag börjar fundera på om han inte är allvarlig. då kommer jag va sambo med korvkillen.

jag kommer att älska killen som har en låda på magen, alternativt en korvvagn i cykelförrådet.

och det kommer nog va mer omkostnader än inkomster, om jag känner den där herr petersson rätt hinner han nog äta upp fleratalet korvar långt innan kunderna har en chans.


nu har han övergett tanken på korvvagn. det var för dyrt. men han tror att det inte kan vara så svårt att bygga en egen korvlåda till magen. gud hjälpe mej....

Kommentarer
Postat av: Hannah

Suck, jag känner igen det dära tänket. Oj det var dyrt, jag gör nog en egen istället. Så tänker min man med. Men jag tröstar mig med att ungefärt 2% av alla ideér de facto blir till praktik och då är det oftast de små och enkla grejerna som genomförs :)

2010-01-17 @ 13:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0