lite konst så här på eftermiddagen?

ibland när man jobbade i polkagrisen blev man lite lätt uttråkad, och fruktansvärt irriterad. då fick man hålla sej sysselsatt så att man inte blev vansinnig.

jag roade mej ett tag med att rita serier för att få ut lite frustration över turisterna med sina ständoga eviga frågor.

om ni inte vill se dom behöver ni inte fortsätta glo, för här kommer dom.

(nästan) hänt i polkagrisen, del 1



flickan i huckle och flätor är alltså jag, jag fick se ut så hela sommaren...
TJ är den underbara förkortningen för Turist Jävel. för det är skillnad på turister och tursitjävlar. turister är vanliga människor som firar semester. turistjävlar är såna som lämna hjärnan hemma och tror att alla andra magiskt ska servera dom hela semestern på silverfat. såna människor har en förmåga att vara idioter året om.

(nästan) hänt i polkagrisen, del 2

här gör pålen entré också, det är han i den randiga skjortan =P
indianön är en annan del av chappen, om nån undrar... och om jag inte minns fel så är nog den sista delen helt efter pålens manus... eller om det var fantasi? hmmmm... =)

(nästan) hänt i polagrisen, del 3


okej, påsfrågan är inte så dum... men man blir bara less på den efter en miljard utdelade påsar.




ja, det var en konstig men rolig sommar det där. jag bjuder på en sån där sekretessbelagd bild =P

polkamaffian of 2oo7 =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hihihihiiihih jag gillade den serien där de frågade om ni var från gränna hhiihihiihiih :D

2010-01-09 @ 18:19:24
Postat av: Anna

Men det är ju uppenbart! Det är bara de som kommer från Gränna som får lov att baka polkagrisar! Duh!

2010-01-09 @ 20:10:25
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Em

jaaa, gör det! Kvällskurs i hebreiska eller så hade varit skoj att gå på med dig! ;D

2010-01-10 @ 02:36:03
URL: http://tjejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0