lite mos

då va den första jobbdagen över, förutom halsbränna och lite spontant näsblod gick det suveränt bra. värre blev det när jag kom hem och hade ätit. jävlar vilken kollaps.

mår fortfarande så där, det känns som att nån har kört över mej en ångvält. suck suck. men det är snart helg och då kan man låtsas slappna av i två dagar.




jag är så sugen på nån form av förändring så jag skulle kunna göra vad som helst för att få det. en ny lägenhet där man kan andas, eller bara bo normalt. nånting roligt att se fram emot. en resa utomlands till sol värme och bad. plugga och läsa nånting som jag tycker är roligt och är mottaglig för. jobba med nånting roligt som inte ständigt befinner sej i 180 graders uppförsbacke. bara nått. bara en enda grej. nånting nytt.


om jag lägger mej och sover nu, och önskar det riktigt mycket hela natten kanske nånting händer. jag är ytterst tveksam, men jag kan väll iaf få vakna och må bättre? rent fysiskt alltså, känner inte alls för att sitta på kontoret och må urkelpurkel.




Kommentarer
Postat av: -Stjärnan ♥

För fan Hysterica, jag bli spammad av "folk" som anser att inlägget ang. "Våldtäkter är kvinnors fel!" Vad fan är världen på väg? hahahha herre gud.. jag tror jag dör!

2010-01-07 @ 23:38:17
URL: http://amaizon.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nå, jag kan ju rekomendera en tur ned till Hammarssjön - gåendes. Det tar sin lilla tid, men är ändå något som man annars aldrig gör. Kommer nog själv göra det efter att ha arbetat på International Office ett tag =)

2010-01-09 @ 15:23:37
URL: http://kratzek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0