strike a pose

jeanbanan hade en fräsig länk på sin blogg idag....

det var "sexy photo" tema, fast med en twist. ibland är det helt enkelt bäst att tänka efter före.

ta en titt på den här bilden t.ex.


en helt vanlig fjortis som tar den obligatoriska bilden med pannan i fokus. och man får se större delen av henens kropp och hon är så nöjd, så nöjd...

det är dock en miss, och det är om man tittar i toalettstolen...

min fråga är: är det hennes egen? för hur i hela fridens namn tänker man om man sätter sej och bajjar, och sen känner sej så sexig att man måste ta en bild INNAN man spolar?! DEY FINNS INTE ENS PAPPER I TOASTOLEN FÖR GODE GUDS SKULL!
och för i helvete, inte behöver hon väl stå mitt i smutstvätten heller?
i övrigt, om inget av det är hennes, vare sej tvätten eller korven... varför tog hon bilden på toa istället för i sitt eget rum eller nått.

folk, värsta sortens människor...
och här är länken om man vill se fler idioter som inte har sinne för när det är dags att ta fram kameran

Kommentarer
Postat av: Ewa

Moahahaha! Men jag tror faktiskt att jag an skymta en liten bit toapapper.

2010-01-27 @ 10:12:51
Postat av: Anna

Den förgyllde helt klart min dag!!

2010-01-29 @ 16:20:45
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0