trettondagen

planen för dagen är satt. min kära sambo ska tvinga mej att packa upp mina väskor. det är juh så jäääkla tråkigt. sen ska vi sitta och rulla tummarna tills ewa har nördat färdigt i sin stensal där hon pillar på c-uppsatsen, för när hon är färdig med det har vi mutat henne med kakor för att hon ska åka med oss till willys och handla sån där mat magen blir glad av.



annars vet jag inte vad jag ska fylla min dag med. är bara allmänt avslappnad känner jag, och så där sugen på att börja jobba igen. men men, nu är det dags för dödsrycket.. nedräkningen har börjat på riktigt nu.

funderar skitmycket på vad jag ska göra i höst också. eller, inte så mycket vad utan mest hur. har en del poäng att ta igen efter mina engagerade år skulle man kunna säga, och nu är juh motivationen på topp igen. lär nog bli både religion II och svenska III samtidigt, så får man undan lite... och sen religion III och historia I till våren. och till nästa höst igen är det väl dags för den jäkla au3... usch va tråkigt. får nog läsa nått roligt samtidigt så att jag inte dukar under för tristessen igen.


nä slut med grubblerier. dags att ta itu med dagens tråkiga betyr. jag hatar att packa upp. speciellt här, det får juh fan inte plats nånstans iaf, så det kan juh lika gärna ligga kvar i resväskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0