tröttsamt sömnlös

kunde inte sova i natt heller, fy bubblan. sov nån timme efter att jag kom hem, sen ringde sötsöt och väckte mej. och nu vet jag att det blir en till sån sömnlös vända-vrida natt. aslöjligt och totalt ovärt. stupid kärlek.

överaskiningen kommer redan imorgon, så den får vänta på unge herrn en dag... men det går nog bra. hoppas bara att han tycker om den. och att det inte blir fel, risken finns juh alltid.


jag tror att juh tröttare man är, dest mer hopplösare blir man.. just för att man är så trött. och jag kännr mej verkligen hopplös idag. och trött. men inte ett dugg sömnig eller ens sugen på att gå och lägga mej.




det absolut sämst med att wern är borta är trots allt detta:

det är bara skit på TV, inget vettigt alls man kan somna till. hmm, men en film skulle va trevligt kanske. ja, jo... men nu är det juh så att den fjärrkontrollen som man kan trycka in AV- kanalerna på endast fungerar om werner slår den med det rätta knycket. jag har för det första inte rätta knycket, och för det andra vet jag inte ens vilken knapp jag ska trycka på. så jag är dömd till crapig tv. tur att jag har massa böcker jag kan läsa hela nätterna istället.


nu dags för dusch, sen sista dejten med dorian grey och sen blir det nog dags att börja läsa den där twilight som jennie tjatar så mycket om =P

Kommentarer
Postat av: Maggan

oh, Twilight är det bästa som finns. funderar på att läsa om dem nu när jag ändå är ledig från skolan fram till tisdag =)

2010-01-20 @ 09:54:05
URL: http://magganftw.blogg.se/
Postat av: Joan

Dem är BÄST! Massa massa fint kärlekstrams :) Måste läsa dem igeeeen!

2010-01-20 @ 10:03:56
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skulle du bli rastlös kan du ju alltid leka med Zelda om nätterna så kan jag sova ;)

2010-01-20 @ 13:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0