värre än mina nätter

i natt sov jag så attans dåligt. jag kunde inte sova helt på hela natten, vaknade och letade hela tiden efter dom där ljuden och den där värmen min käre man brukar tillhanda ha i sömnen. men icke... alldeles kallt och tyst, för han sov i karlskrona. och gör det tills på torsdag, så om jag blir lite mer zombielik än vanligt och är på det allra sämsta humöret så förstår ni varför =)


tänk att man kan sakna oljud så mycket. han har juh en hel del för sej när han sover, den där joacim. han snarkar, smackar, smäller tungpiercingen mot läpppiercingen, fnissar, mumlar och pratar. och så kramas han, stjäl täcken filtar och kuddar och flyttar på mej om han tycker att jag gör mej bättre på något annat ställe. sen när man får sova själv så blir man juh så rastlös av att få ligga still och ostörd att man inte kan sova.

fantastiska citat som "kom igen grabbar, in i mitten" och "soooov här hos meeej" samt fnissningar á la mutley är sånt man inte glömmer så snabbt.

men hannah har tipsat om någon som är värre. MYCKET värre. hahha, jäklar vad jag skrattar =)

Kommentarer
Postat av: Liiv

Jobbigt när dom är borta när man är van vid att ha dom där :o

2010-01-18 @ 17:19:08
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0