är du mörkrädd än?

jag och wern brukar tipsa folk om att gå in på familjeliv och sensationsläsa trådarna där. snaskigare än så blir det sällan. dom har allt från tre kronor- intriger som "hockeytränarn är far till barnet, ska jag berätta för min man?" och "soc ger mej inga pengar, snart hamnar jag och ungarna på gatan" till mirakulöst korkade människor som undrar "mitt barn ramlade ner i golvet, och blöder från örat. vad ska jag göra?" och "är min bebis fleecefilt verkligen inte självantändande?"


oftast så brukar det gå att bara skratta åt trådarna, ibland glo tills ögonen nästan trillar ut för att man inte tror att det är sant. men ibland, ibland blir man bara alldeles förstörd.


Amma efter intag av weed? Snabbt svar önskas!
Hur lång tid efter att man rökt det kan man amma?
Behöver snabbt svar (såklart)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-01 15:29
går det över i mjölken? Att det stannar i kroppen länge har jag ju hittat, men inte mer...


Jag vet inte vad jag tycker är värst... att den här idioten till fruktansvärda människa har en stackars liten bebis som är beroende av henne (det skär i hjärtat, jag får en klump i magen och har lust att börja gråta) eller att fanskapet på allvar menar att hon är förståndig genom att lägga till så klart innom parantes för att påvisa att hon har tänkt igenom det hela och vet att det inte är bra för bebisen.

hjärndöda helvete. jag hade gärna gjort allt som står i min makt för att få spotta henne i ansiktet och sen ta hennes barn ifrån henne.

Kommentarer
Postat av: Ak

Men vad är det för jävla cp???



Vissa människor ska fan verkligen inte ha barn VERKLIGEN INTE!!!!!

Nu blev jag förbannad!

2010-07-04 @ 16:29:08
URL: http://annkristin86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0