en enda natt

det är allt som är kvar. en enda natt i den pyttelilla jätteobekväma sängen =) imorgon vid den här tiden är jag och mister wern stolta ägare till en 1,8 meter bred säng. det betyder att jag kan ligga kors och tvärs i hela sängen utan att hamna utanför. det betyder att jocke kan ligga i sängen  SAMTIDIGT som mej, utan att någon av oss behöver riskera att hamna överbord.

det betyder att vi inte längre behöver dra loss varndra eller lenore från huden som kommit i kontakt med annan hud. det betyder att vi inte behöver ha kroppskontakt alls om vi nu skulle känna för det. och det ÄVEN om lenore sover i sängen.

galet va?!

jag kan knappt bärga mej! tjohooo!

nån som har bra tips om vart det finns billiga superbreda lakan som för den sakens skull inte är skit, som t.ex. IKEAs lakan som går att se igenom...

Kommentarer
Postat av: Linn

jotex har banne mej bra lakan:P men dom får man ju beställa och det kanske är meningen att ni vill ha dom nu :)( de har även sånna där dra på lakan som faktiskt stannar där dom ska vara även om man råkar röra lite på sej... ganska trevligt faktiskt:))

puss

2010-07-14 @ 09:13:09
Postat av: Anna

Det bästa lakanet jag har kommer från hemtex (50% rea). Tät satängväv som känns som en hotellsäng när man bäddar med det. Kan varmt rekommenderas, kostar mer men är helt klart värt det!

2010-07-14 @ 12:10:24
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hoppas det blir som ni drömmer om... de som ligger skönast i vår säng är Thomas som sover gott hela natten, lillan som ligger i mitten och far runt som en virvelvind och så jag som balanserar på kanten, de ggr hon inte far runt som en visp ligger hon bestämt på mig och så tycker hon det ska vara. önska önska lillan sova egen säng snart

2010-07-15 @ 09:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0