middagsbjudning

om du fick ha din egen nattvard, vilka skulle sitta kring ditt bord?


Från vänster:
Morfar
Eva Linda
Mormor
Sheldon Cooper
AK
Johnny Depp
Jag
Lena
Colin Farrell
Pappa
Kungen
Mamma

Varför?

Morfar: Han är ju jätterolig =) Jag vill alltid att han ska vara med, jämt. Han är juh min morfar! Plus att han har en hel del schyssta historier och antagligen kan ta med eget vin =P

Eva Linda: Lätt en av de roligaste människorna jag vet, dessutom är hon en av morsorna. Inget party utan morsor. Och, nån måste juh faktiskt hålla koll på Lena.

Mormor: Jag saknar henne varje dag, och tänker fortfarande på henne jämt och ständigt. Så klart jag vill ha henne vid mitt bord, hon är ju alltid med mej ändå så då ska hon väl få nått att äta för omväxlings skull. Dessutom för hon med en viss elegans, med sitt kunnande om vett och etikett.

Sheldon Cooper: En av de roligaste karaktärerna genom tiderna. Hittas vanligtvis i The Big Bang Theory, men om han bara hittar ett ställe att sätta sej på så finns han även med runt mitt bord.

AK: min söta gumma =) Henne saknar jag också varje dag, så hon får dra med en babystol och sitta med hon också. Vi kan berätta historier hela kvällen om så önskas =)

Johnny Depp: Min hemlige man. Ögongodis vid bordet, jo man tackar. Eventuellt hamnar en del dreggel på tallriken, men det är helt klart värt det. Jag har fått för mej att han är en ganska så hyvens snubbe, så det hade jag tänkt att utforska också.

Jag: Jag får faktiskt sitta med jag också =) Mest för att det är min middagsbjudning, men även för att jag är så himla populär och intressant.

Lena: Min gudmor och huvudmorsan. Även hon är en av de roligaste personerna jag känner, och det blir juh inte tråkigt om Lena är med skulle man väll kunna säga. Det gäller bara att hålla henne sysselsatt för annars kan det hända lite för mycket underligheter.

Colin Farell: Min andre hemlige man. Yummie yummie. Han är bara där för att jag ska ha nått att titta på =)

Pappa: Klart pappas flicka bjuder pappa till bords =) Och, nån måste faktiskt hålla koll på mamma även om mamma inte skulle hålla med om det =P

Kungen: Han är ju så söt! Jag gillar kungen, kungen får komma! Hoppas han tar på sej en krona, och hermelinmantel, det vore roligt. Då kanske man skulle få prova lite =)

Mamma: Det är kanske ingen större överraskning egentligen att jag är en morsgris. Men mamma är faktiskt himlans trevlig, och rolig är hon också. Och nån måste juh hålla koll på morfar =)

Nu kan ju den noggranne räkna ut att det saknas en människa, och man har tur så kanske man kan se att det saknas nån som borde sitta strax bakom Lena. Vem är det då? Det är juh Lenore så klart, en alldeles pratandes och skojandes Lenore so har vuxit upp och blivit precis den hon själv ville bli =)


När jag kom på att jag skulle göra den här grejen tänkte jag att jag skulle ha massa andra kända och intressanta personer med, men... jag är alldeles för hemkär för det. Om man har så fantastiska människor i sin närhet blir det svårare att fantisera om andra, och kanske behövs det inga andra heller.

Och i ärlighetens namn skulle jag nog vilja byta bort johnny och colin till mot den där werner och min ärade bror. men kungen och sheldon får vara kvar =)

Kommentarer
Postat av: ak

Otroligt jäkla glad att jag får vara med på nattvarden.. Det uppskattas mycket <3 Saknar dig varje dag också gumman <3

2010-07-27 @ 21:33:32
URL: http://annkristin86.blogspot.com/
Postat av: Hannah

Hahhah jaa men det stämmer så väl! man vill ju ha med familjen! fast jag hade klämt in julian casablancas och robert pattinson med. fast det hade varit dumt för jag hade ju inte kunnat veta vem jag skulle tittat på mest. och jag hade sagt så dumma saker. såna dära töntiga saker. och gud hade fått vara med också. hade varit spännande att prata med honom/henne/den/det.

2010-07-28 @ 10:59:38
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0