att packa

du som har lånat manicken som krymper allt så att man lätt och smidigt bara kan sopa ner det i kartonger, skulle du kunna lämna tillbaka den?

jag har glömt vem som har lånat den, men det är juh solklart att
1) en sån manick borde vara uppfunnen och tillgänglig i denna nomadiska värld som alla tjatar om
2) att jag äger en sån men kanske har glömt vart jag har lagt den (alternativt att nån har flyttat på den precis som nån brukar flytta på saker och ting....)

nu är det inte så jättejobbigt att packa än, wern gör det mesta av jobbet eftersom jag är typ handikappad. meeeeen, snart måste jag börja hjälpa till eftersom det börjar bli läge att packa ihop saker som... som... ja, för att vara ärlig, saker som jag bryr mej om =P hur han har packat böcker med filtar är inte så noga. men det ska vara jag och ingen annan som packar ner köket, badrummet, garderoben och annat viktigt. annars vet man juh aldrig hur det slutar =P kanske som för jakob som fick smutstvätt bland köksgrejerna haha =)


men som sagt, manicklånaren: lämna tillbaka manicken!

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Ja det är inte jag i alla fall. Jag saknar en sådan oxå:/

2010-03-31 @ 12:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0