kära påskharen

jag vet inte riktigt hur det här funkar med påskägg och så... wern frågade idag om man var tvungen att vara snäll för att få påskägg. jag sa att jag inte trodde det, har man vart dum kan juh påskharen bara ge en äckligt godis istället och det är juh faktiskt värre än att inte få nått alls.

hur som heslt, det finns nått jag skulle vilja be påskharen om. jag vet inte hur man får tag på honom så jag skriver det på bloggen och hoppas att han läser det helt enkelt.





snälla påskharen!
i år måste vi ändra lite i påskägget. givetvis har jag vart alldeles precis så snäll som jag brukar vara, så jag räknar med att inga förändringar sker på utdelningen.
jag kan redan nu säga att vi flyttar under påsken, men du kommer att hitta oss på den nya adressen på påskafton.

de senaste åren har jag fått någon trevlig flaska i mitt påskägg... det behövs inte i år. jag har massor av flaskor kvar sen jag var i tyskland, och de flesta som är kvar är jocke förbjuden att röra, så dom är mina tills jag kan nyttja dom igen.
istället skulle jag satsa ganska mycket på djungelvrål, som vanligt. det räcker bra så. kanske nått surt också. ja, jag vet att du tänker surt?? det har hon aldrig velat haft förrut! och det är alldeles sant. det är fortfarande inte jag som gillart speciellt mycket, men jag delar kropp med en som i sin tur delar dna med en som jag bor med, och tydligen gillar dom sura saker. och man får juh ställa upp för laget som det heter.

men, det bästa av allt vore om du kunde fixa en grej till mej. det är juh som sagt så att vi ska flytta, och vi har en del annat som måste fixas under påsken, så det skulle vara alldeles suveränt om du kunde dra i lite trådar, snacka lite med dina kontakter och på så vis se till så att hon jag delar kropp med inte bestämmer sej för att flytta ut just under påskhelgen. du och jag har juh alltid ställt upp för varandra, jag vet att det är ganska stor tjänst att be om så här veckorna innan din stora helg men det vore verkligen jättehyggligt om du kunde fixa det här.

tack på förhand, ditt största fan och trognaste klient //erica

(här skulle en egenmålad bild av påskharen funnits om inte wern hade klickat sönder min datormusklick, så istället får det bli en googlad. ja, man kan klicka sönder nått som ska gå att klicka på, han klickar typ med samma kraft man annars bara ser hos folk som hanterar släggor...)

tönthare... inte alls så min påskhare ser ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0