klart det blir ändrat

så fort man skriver ner nått så ändras det juh =)

nu är IKEAplanen förflyttad till söndagen då det blir äventyr tillsammans med elin och rasmus, tillsammans ska vi tämma lagret och testa alla soffor =P



vad tror ni om idén att kladda själva på bokhyllorna förresten? inspirationen är som sagt billy jäder




men vi tänkte att det blir roligare om man får kladda själv, dels för att man då faktiskt får göra tabut att rita på möblerna (utan att få speciellt mycket skäll av mamma kanske) och dels för att man får bestämma alldeles själv vad kladdandet ska vara.

vi har redan en vit, som vi ska måla på med svart penna, och på söndag ska vi köpa två svarta som vi sen ska klottra massa med vitt på. jag tror att det kan bli asbra =)

om du fick kladda på dina möbler, vad hade du gjort då?

Kommentarer
Postat av: Anna

Någonstans måste ni rita ett litet könsorgan! Bara för att liksom... :P

2010-03-30 @ 14:21:31
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Hannah

Ohhh vad roligt! DEt hade jag ALDRIG fått för fredrik, han hatar nog min jäder lite i smyg. eller inte sådär jättemycket i smyg kanske ;) men jag äääälskar den! massa shakkaspearcitat jue :D hoppas det blir fint :D

2010-03-30 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0