mr playmobil

kommer ni ihåg playmobil- gubbarna från när vi va små?

jag hade några random, och min kusin gustav hade nog en riddarborg om jag inte minns fel. NOSTALGI och en oförklarlig saknad, vad hände med dom?


hur som helst. i väntan på att werners hår ska växa ut har han en så kallad ofrisyr. bara hår liksom.
gissa vad han ser ut som då mohahahhaa




en playmobilgubbe. han har till och med den där kanten så att man kan fästa en mössa på huvet =P

eller är det bara jag som ser likheten?

(om man bortser från att just den här playmobilgubben ska föreställa jesus så klart)


behöver jag tillägga att wern är så där lycklig över att jag kallar honom mister plymobil de dagar han inte gör nått med håret? =) (jag har kollat med jultomten, eftersom han också ser likheten så blir det inga avdragspoäng på snällheten)


Kommentarer
Postat av: Ewa

Tycker att jesus ser förvånansvärt glad ut. Men det är väl så det är i Playmobilland.

2010-03-26 @ 09:28:41
Postat av: Linn

hahahahahahahaa likheten är slående!

2010-03-27 @ 15:01:02
Postat av: - Stjärnan

hahahha sååå klockrent!

2010-03-29 @ 23:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0