ni är söta =)

jag måste nog bara säga det, att ni är hemskt söta och era kommentarer får såna där förstå-sig-påare att försvinna långt bort från medvetandet =) åå, vad jag tycker om er!

idag är det fredag, solen skiner och det verkar som att hela dagen kommer vara full av roligheter. perfekt =)


werner angående sandras mössepisod på ica:
-duuu, ingen tant ska ens komma i närheten av mitt barn, så det så (pekandes väldigt tydligt med pekfingret som ett varningens tecken till alla osynliga tanter i närheten)

efter några sekunder:
- jag funderar på om vi ska skaffa en tröja som det står FITTA på till henne?


nej mamma, det blir ingen sån tröja, du kan andas igen.

dags att uppdatera ninjabloggen med bilder =) om fem dagar får vi titta på henne igen, tjohooo =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ni ska slippa tanter påICA så får ni nog sätta pansarskal på vagnen ;) det enda är att det typ bara funkar några få månader innan de får för sig att de ska sitta upp och prata med alla ;)

2010-03-08 @ 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0