sista dagen

idag är sista dagen på mars, en ganska värdelös månad enligt mej. inte just den här månaden som har varit kanske, men överlag. varje år. den och november. nån borde göra nått åt det där...

det va sista "riktiga" dagen på jobbet, även om jag kommer dit igen på tisdag och antagligen en dag till veckan därefter =)

sista dagen skulle firas nere på puben, men trött som jag är fick det bli att lawerne gick ner ensam istället. undrar om han kommer hem med en stickad slips...? eller kanske ett par tossor =P eller så ringer någon snart och säger att han har stickat fast sej i en träd eller valfri möbel...

det är även sista dagen med det här råtthålet som enda hem. imorgon klockan 15:00 får vi nycklarna till den nya lägenheten, och på fredag blir det inflyttning. OCH DET SKA BLI SÅ SKÖÖÖÖÖÖÖNT!!!

det är garanterat sista dagen som jag sätter mej för långt från fjärrkontrollen och därför tvingas höra "Sandhamn" i bakgrunden... fy för bövelen, det hade tusan lika gärna kunnat vara "Samhall"... "Samhall" hade antagligen varit bättre.

sista dagen som kristina är gravid också, imorgon blir hon mamma =) vilken grej, tusen tankar och kramar till henne.

nää, nu får det vara nog. jag kräks snart om jag inte byter kanal. va är det för skit! svettiga stockholmare med promillehalt som vilken AG-deltagare som helst, med enda skillnaden att stockholmspacket inte blir nämnvärt annorlunda när kroppsådern återigen till största del består av blod istället för alkohol. det sägs att man blir mer korkad när man dricker... jag tror att sånt här pack faktiskt blir hjälpta av dricka, eftersom de för en gångs skull får något att skylla sin dumhet på.
det i sin tur leder tyvärr inte till något bra, de får ökat självförtroende som ger dem mod att ge sej ut på parningsjakt och tyvärr träffar de ofta likasinnade.... vilket givetvis ger oss valpar till denna förträffliga avart av människordjuret. jag säger då det. tvi vale

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0