snart dags!

idag är det bara två hela dagar kvar i det här schyffet =D DET känns overkligt ska jag säga haha =)

idag och imorgon är det kvar att packa "grejer", på onsdag ska allt vara nerpackat och sen flyr vi till puben för att slippa sitta bland alla kartonger... på torsdag morgon packar vi det som skulle vara packat men inte blev det riktigt ändå och sen hämtar vi nycklarna. efter det drar vi till IKEA och shoppar. sen hem, sova en sista natt i skokartongen och på fredag kommer flyttsällskapet (jag försöker övertala wern till att dom ska kalla sej the hulkclub för att få en lite mer positiv och häftig känsla över det hela).


sen bor vi STORT och FINT och har MASSA plats och MASSA nya leksaker att leka med.


på lördagen ska vi fira påsk hos mamma wern, men resten av påskhelgen blir nog skruva-byggahelg.

vi ska bygga nya saker av lecablocken. ett skrivbord och en TV- bänk blir det denna gång.
och vi ska köpa två svarta BILLYsar som vi ska kladda på med vit penna. vi har redan en vit och den ska vi kladda på med svart penna, typ så som dom säljs nu förtin men det är juh roligare att göra det själv =)

tjohooo =D

fy tusan vad jag längtar, helt galet!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vi har inte ens kommit i ordning ännu och jag vill meeeed flytta igen ;D fast inte egnetligen. egetnlgein aldrig igen ever.

2010-03-30 @ 19:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0