stjärntrams

jag blev lite nyfiken när jag läste miss jääänets blogg...

så jag var tvungen att kolla upp vad det skulle stå om mej och lawerne...

När en Skytt och en Fisk träffas skapas en relation av realiserade drömmar. Skytten är mer av en tänkare och filosof, drivande från en jakt till en annan. Fisken är mer intråvärt och involverad i skiftningarna i sin egen värld. De är varandras motsatser i viss bemärkelse och för andra kanske ser ut som ett omöjligt par. Men så länge deras kärlek växer starkare ökar sannolikheten att kunna besvara sin partners filosofiska behov och bevara en hälsosam relation.

Det bästa med relationen är att de kan lära av varandras visdom och samtidigt komma bra överrrens. Fisken lär Skytten att vara empatisk och vårdande, Skytten lär Fisken hur man realiserar drömmar. Förmågan att ge den andra vad den saknar skapar en sann och ömsesidig relation.




konkret och så, som vanligt. men nyfikenheten är stillad. usch va tramsigt sånt härnt är, jag förstår inte varför jag ändå måste kolla, ändå måste läsa horoskop om det finns... det får va min last, nu när jag inte får göra nått annat.

tänk om man skulle ta och bli en sån där horoskopgalning? det lär juh hålla en sysselsatt, att kolla hur stjärnor och planeter står dagligen för att veta hur man ska göra. och ännu bättre är att man får fler saker att skylla dåligt beteende på; förlåt att jag skrek att du var dum i huvet, men solen står i mitt månljus nu så därför är jag alldeles gapig... och ingen kommer ta sej tid att kolla upp om det fakitskt är så, utan nöjer sej med förklaringen att man blivit alldeles spattig. suveränt! nu är juh hela mammaledigheten planerad och klar.

blir du också nyfiken? även om du inte tänker säga det till nån så kan du kolla här =)

Kommentarer
Postat av: - Stjärnan ♥

hahaha

men visst blir man nyfiken?? Blev helt apig i huvudet så var ju bara tvungen och kolla.. hehe... sucker! Men men, vad göra?



Härligt att allt flyter på för er/dig gumman. Och jag måste ju bara säga som så att VI måste ses mer. Punkt. Nu har jag sagt mitt! ;) hehe



Love ya

2010-03-08 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0