underhållning en tisdag

planerade semestersittningen, letade efter lämplig efterrrätt... att sitta och leta runt bland olika glassorter när man är höggravid utan att kunna smaka är ren tortyr. inte tusan blev det bättre av att sen gå över till olika drinkar... FY TUSAN


fnissade länge åt att "svennebanan" inte vart markerat som fel i word. däremot blev finanskris det, vilket var ännu roligare tills jag upptäckte att jag hade missat det sista n:et. just typiskt.


räknar ner timmarna tills det finns tillräckligt med pengar på konot igen för att kunna köpa obscena mängder glass. på grund av att vårt frysfack är snäppet större en pstfacket måste jag juh även äta upp glassen snarast. attans!


otittar på milleniumtriologin. tittade på första filmen, men den andra och tredje blir det inte mer än ögonkast på eftersom jag inte hunnit läsa om böckerna än. och böckerna är bättre.


håller tummarna för werner som var på arbetsintervju idag. får han jobbet flyttar vi till karlshamn snart, vilket blir asbra eftersom olle då kan vara barnvakt åt honom oftare.


roligare än så blir det nog inte, så här i mars. jag hävdar fortfarande att det är en värdelös månad. snart april, snart massa skoj =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

varför vill man bo i karlshamn? emelie har flyttat dit. fredrik tycker vi ska bo där. men jag förstår inte, varför?

2010-03-24 @ 08:56:52
Postat av: erica

för att olle är en sån bra barnvakt till småpojkar =) tjejerna får bara följa med och njuta av ett schysst MQ, JC och Karl-Oskar&Kristina- affären. Annars vet jag inte vad det är som är så bra med den stinkbomben till stad.

2010-03-24 @ 10:58:50
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/ninjabebisen
Postat av: Anna

Skulle väl vara att jag jobbar här... ;-)

2010-03-25 @ 12:42:14
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0