bara utifall att och appropå

Postat av: Hannah

"shiiiet vad cooolt! hmm så det du skriver och önskar dig nu kanske blir sanning om ungefär ett år, knappt det? vad skriver man då? ;D"

 

 

Utifall att detta stämmer så ska passa på att innerligt önska att jag sitter här nästa år

- 30 kilo lättare (okej 15 kanske räcker, men kan man ta i så ska man hahah)

- en miljon kronor rikare

- ett boende större

- 20 par skor rikare

- större garderob med mer innehåll

 

 

men mest av allt önskar jag att min familj, min släkt och mina vänner är lyckliga och har det bra. i slutänden är det ändå det som räknas.

 

(även om ovanstående mening kan ses som valfjäsk för önskeuppfyllarna så är det faktiskt en innerlig och ärlig önskning, också.)

 


Kommentarer
Postat av: Hannah

helt vettiga önskningar måste jag säga :)

2010-11-21 @ 14:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0