en till önskning:

"nästa år, DÅ SKA JAG HA en stor lägemhet med balkong, och julen firas hemma hos mej. jag pyntar och gör maten, den bråkiga familjen får syssla med vad i helskotta dom känner för bara dom för en enda gångs skull är snälla och har trevligt. min bror får vara med tills han beter sej, då låser jag ut honom på balkongen tills han blir snäll igen. det gäller faktiskt mamma och pappa också. för, om dom inte hetsar upp sej över än det ena än det andra, så kanske kanske dom får en fröjdefull jul? stupid familj.

jocke tyckte det lät som en bra plan, men jag tror att det är bara för att han finner ett visst underhållningsvärde i min familj. det gör dom flesta faktiskt, utom just min familj kanske.
"



och i år firas mycket riktigt julen här hemma hos oss i vår stora lägenhet med balkong =) jag börjar tro att jag har magiska krafter.

Kommentarer
Postat av: Hannah

shiiiet vad cooolt! hmm så det du skriver och önskar dig nu kanske blir sanning om ungefär ett år, knappt det? vad skriver man då? ;D

2010-11-21 @ 12:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0