harmoni igen, en lättnandens suck!

på lördag ska jag göra det förbjudna! det hemskaste jag kan göra mot wern, enligt hans egna bestämmelser. men jag förtjänar också att ha roligt ibland. så nu är det jag och mannen med glädjen, en hel kväll tillsammans. OOOO ja, det ska bli skönt! Och roligt. Och underbart! Det bästa är juh att Jinn och Lennie ska med också. Eller Jenn och Linnie. Eller givetvis Linn och Jennie =) Och vi ska tralla hela lördagen till mister hellström!



det är den förbjudna musikens herre (jäpp, min käre sambo har förbjudit mej för att lyssna på håkan. tydligen är håkan skit som gör honom arg. fuck you, sa jag och förbjöd honom från att lyssna på hans jävla Knutna nävar, HE HE HE HE HE)


En hel dags äventyr att se fram emot! Tjohoo =D

Frågan är, som alltid: VAD SKA MAN HA PÅ SEJ! Jag vill inte se ut som ett popsnöre, men jag vill inte se ut som mamma 300 år gammal heller. Hmmm, tvättid först på söndag gjorde det hela lite enklare; det blir vad som helst som är utan fläckar från barnomsorgen helt enkelt.

I övrigt: Den där Ekdahl är väl för vitsig. Rosornas kris, kom han på det själv eller klubbade Tv4 det på morgonmötet? (Har Kvällsöppet på i bakgrunden).

Kommentarer
Postat av: Hannah

werner har så fetingfel när det kommer till håkan. stackars lilla man som inte inser att håkan är ungefär bäst EEVER! hoppas han är skitbra och ni har skitkul :) kram

2010-11-18 @ 12:45:28
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0