Ja just det, jag hade en blogg!

ÄÄÄhummm... det kanske jag hade glömt =P

Hoppas att ni inte har glömt bort mej? Jo det har ni säkert, men jag hoppas att ni hittar hit igen. För nu har jag tiotusenelvaförtitre tankar som helt enkelt är för bra för att bara bli berättade för Wern och Lenore.

Jag har tagit bort Lenore- bloggen. Vill man veta något om den lilla tösen får man mer än gärna komma på besök, eller ringa och prata en stund. Kommer kanske nämna nått om henne här, och nån bild trillar säkert in. Men mycket mer än så blir det inte. Hon är en go'bit som för fin för att finnas på Internet redan. Hon kan vara min egen lilla strumpa tills hon vill bli alla andras.





Planer för dagen: hämta min SUPERTENTA som jag fick 45 av 48 poäng på! Woooooop woooop! =D Sen lämna in riktiga papperslappar i en automat som förvandlar dem till digitala siffror som drastiskt minskar när man byter ut dem mot julklappar till släkt och vänner.

I övrigt: Allt är prima liv =) Nu känns allting strålande igen. Det har vart rätt mörkt och neråt ett tag, men nu bor det ett sånt därnt glatt humör, hoppfullhet och massa kärlek i mitt sinne igen. För att uttrycka mej som min kära tysklärare i gymnasiet (Frau Beissen, hon hette inte så men vi kallade henne för det och jag kan inte för mitt liv komma på vad hon hette egentligen): Ni är såna glada skitar hela högen. Och ja, det är vad vi är i min fina lilla familj. Glada skitar =)

Har man spotify tycker jag att man kan ägna en stund åt att lyssna på soundtracket till Juno. Det är perfekt för sprudlande bubbelglädje. Eller om man bara vill lyssna på bra skit.


Kommentarer
Postat av: Anna

Woho!

Nya ericafunderingar!!

2010-11-17 @ 10:54:38
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Hannah

aah jag misstänkte det när det gällde lenore-bloggen men jag förstår exaktamundo :) JEJEJEJEEEEJ till att du är tillbaka i bloggosfären <3

2010-11-18 @ 12:46:13
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0