jo man tackar

va snälla ni är, tusen uppmuntran! =) nu blev jag alldeles till mej och vet inte vad jag ska börja med att berätta om. huvudet är juh fullt av grunx som vanligt.

jo, först och främst får jag väl säga att jag inte är döende, bara coco bananas. men det är asläskigt när knorvlarna i öronen rör vid varandra, det är så oväntat! men de har slutat med det nu. pjuuuh =)


vi fick hem ett erbjudande idag, igen. (för er som inte vet det ökar andelen post som inte är räkningar med 175% när man har fått barn. för ALLA företag vill erbjuda dej och ditt barn det bästa. blöjor, tvättsaker, kläder, strumpor, tvättmedel, elektroniska prylar, cdskivor, filmer och böcker. det bästa.)
dagens erbjudande kom i alla fall från Barnens bokkubb, som både jag och wernie var med i som små. lenore har redan en gedigen uppsättning böcker, dels de som vi har hämtat hem från farmor men också från alla de underbara böcker hon fick på ceremonin (tusen tack). så vi väntar ett tag med det tänkte vi. men det fanns en bok som lät så jäklans rolig.


"Det var det fräckaste" av Werner Holzwarth

"Mullvaden får en klick bajs på huvudet. Vem är det som är så fräck? En av de roligaste barnböckerna som finns!"

Jag fnissar åt historien som finns i mitt huvud, och hur de olika scenarierna ser ut när någon faktiskt bajsar på mullvaden. Djurriket, ett härligt ställe där inte bara regn faller från himlen hahah =)

Jag ska lätt köpa den boken! Till Lenore givetvis...hrmhrm...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det var ju den här boken jag menade såklart, klumpade visst ihop kommentaren :) Hhahhahah jag ska till biblioteket och leta upp den nu, lätt! :D



sv: hahah jaa men det är nog bara för våra killar att inse att JUL is not a discussion. Jag minns en av våra första diskussioner om jul och det slutade med att jag stod med fingret i ansiktet på honom och gråtandes fick fram orden "våga inte ta min jul ifrån mig". efter det så äre no gnäll och bara glada miner. annars får han inga pepparkakor heller heheheh

2010-11-19 @ 09:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0