LUCKÖPPNING

hallå!!! imorgon är det för höge farao första december!!!

- 1 dag kvar till pellenores 7månadersdag
- 16 dagar kvar till min föööödelsedag (jag kanske ska ha kalas, sånt med tårta utan sprit...vi får se)
- 23 dagar kvar till julafton
- 30 dagar kvar till nyårsafton
- nånstans mellan 27 och 30 dagar innan vi åker upp till västerås
- 18 dagar kvar innan ak har BF och jag blir gudmor igen =) <3<3<3<3


och det roligaste! Det är första dagen i strumpkalendern! Som Lenore har väntat (hehehe)

jag vet vad det är i första paketet, mamma skvallrade. men för de andra två är det en överraskning...hihihihi



Kommentarer
Postat av: Claudia

nu har jag öppnat första luckan i min julkalender! kika in och se vad det blev! :D

2010-12-01 @ 11:06:16
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0