men vem är egentligen arne?

min sambo har fört in mej till den mörka sidan. innan jag träffade honom drack jag julmust på julafton, kanske. nu för tiden hittar jag flaskor bakom soffan, under bordet, i skafferiet, i kylen... detta, mina damer och herrar, har blivit ett beroendehem.



den där Apotek-Arne är en farlig man. undrar vilket motiv han har? vad driver honom? hur började alltihop?


i övrigt: vi dricker inte light för att vi tror att man blir mindre fet av det, det beror på att wern även är sprutbrukare och därför ska undvika socker. annars blir hans diabetessköterska arg, och hans livsstatus lite lägre.
jag för min del kan dricka vad som helst, jag har aldrig varit den som är den. mitt enda krav är att det ska vara Arnes och ingen annans. Man måste kunna lita på sin leverantör, och Arne levererar alltid!

Apotek- Arne for president (i finland... vi har juh redan kungen och man måste dela med sej av det goda).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0