Picea abies

eller GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN som man också kan kalla den om man vill =)

En sån ska vi ha! Min alldeles egna stora julgran! Jag är alldeles till mej!

från Jula (det hörs juh att det är där man ska köpa JULgranen hö hö hö hö)

Äntligen ska alla mina julgranskulor faktiskt få bo i en julgran och inte bara hängas upp överallt annat! =)

TUSAN VAD JAG LÄNGTAR TILLS DET BLIR JUUUUUUUUUUL!!




funderar på att köpa dessa till Lenore


hon gillar ju badankor, och det finns julbadankor på Rusta (givetvis, var annars?)


och jag har beställt julgardiner till både köket och vardagsrummet. sovrummet får ha de gamla, där är vi juh aldrig annat än när vi sover ändå haha. det ska bli så attans mysigt att fira jul här hemma hos oss i år! men givetvis åker vi hemhem till vackraste Västerås under mellandagarna. Jag måste juh trots allt visa Lenore hur julen ser ut hemma hos min morfar (det är där Julen bor helt enkelt).

funderar på att svälta till julbordet, av två orsaker: 1) då njuter man ännu mer av maten och skiter förhoppningsvis i potatisen, och 2) då kanske jag smalnar av och förväxlas då inte med jultomten när han kommer. det vore så pinsamt, och väldigt förvirrande för Lenore.

Kommentarer
Postat av: Hannah

JEEEJ ERICA-BLOGG IGEN! Jag har varit inne ungefär varje dag sedan ditt senaste inlägg och nu blev jagalldles till mig och vet inte vart jag ska buurjaaa! Jag börjar här! FIna ankor :) vi ska ha en röd gran (Fredrik har NADA att säga till om nä'r det gäller julen) för jag tål inte riktiga granar. och allt som är i den måste vara i guld, så nästa söndag ooooh vad jag ska pyyyyntaaa! så fina ankor förresten : D

2010-11-18 @ 12:44:46
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0