som en dröm

en alldeles helt perfekt dag =)

en alldeles perfekt familj. en alldeles lycklig jag. jag är en sån som ofta glömmer bort att känna efter och inse hur bra allting är. men idag gjorde jag det och insåg att allt ta mej tusan är perfekt.

visst finns det saker jag skulle vilja ha mer och mindre av, men det är skitsamma.
varje kväll när jag går och lägger mej sover jag mellan världens gladaste lilla pyre som skrattar och ler mer än någon jag någnsin mött och världens bästa kille som får mej att skratta, som alltid finns där och är det bästa som någonsin hänt mej.
varje morgon vaknar jag upp mellan två personer som inte vill något annat än mysa med mej under mitt varma täcke.



hur tusan kan man glömma bort det? hur tusan kan man inte bara gå runt och vara glad för det dagarna i ända?
Skärpning fröken! nu ska den ljusa sidan fram, det finns nog med elände i världen.


Kommentarer
Postat av: Hannah

du är så klok erica. här sitter jag och grubblar en massa över tramssaker och även om jag inte har en supersöt knodd som ni har så är jag ju jävligt lycklig. men jag krånglar till det för mig hela tiden. jag ska försöka sluta att krångla till allt jag med. TACK! det känns redan massa bättre :D

2010-11-21 @ 12:11:27
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0