(t)ears

HALLÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!

eller jag tror att jag dör. nått är det. FÖR MITT ÖRA HÅLLER PÅ ATT VÄXA IHOP!
snart kommer jag sitta här insluten i en öronkokong. URK!

igår när jag gick och la mej så tyckte jag att det gjorde lite ont i örat, i ytterörat alltså. eller öronsnäckan. vad tusan nu den här prylen man kan ta hål i och som innehåller massa knorvlar heter. så jag började känna efter, och visst var det så:

MITT ÖRA VÄXER IHOOOOOP! en av knorvlarna rör vid en annan knorvel. its the knorvel wars of my ear.

jag måste googla och se om det här är början på slutet eller om jag bara är coco bananas, det är vad wern säger iaf.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hejsan, fin blogg du har! Vad händer ihelgen då?:) Själv fyller jag år, kika gärna in och säg grattis imorgon(A)

Ha en bra kväll!

2010-11-18 @ 17:44:29
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0