ute på tunn is

jag funderar på att klippa av håret till en rätt kort längd, typ axlarna eller så. men jag vet inte mer än så. tänkte då att jag skulle spana lite efter nån form av lättfixad frilla som inte får mej att se ut som en pudel.

till min hjälp hade jag... bara wern.

vi hittade en sida som vi precis hade börjat titta på när följande dialog utspelade sej:

W: Du får inte skaffa samma frisyr som Maud Olofsson!

E: Va? Maud Olofson? Va? Va fick du det ifrån?

W: Ja, alla tanter har ju...

E: (avbryter) TUNN IS, Werner, jääääävligt tunn is

W: (tystnad, kvävs nästan av sitt eget skratt...)


nog för att jag inte är i yngsta laget längre, men nån tant skulle jag verkligen inte kalla mej.



Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA

2010-11-23 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0