julshopping


idag kom min julgardiner. har inte hämtat ut dom än men jag och lenore ska gå på morgonpromenad imorgonbitti och hoppas på det bästa. hoppas dom är fina! annars blir jag ilsk.

på fredag ska jag åka ut till rusta med ewie-ewe och införskaffa julnödvändigheter. eftersom att jag inte har något vettigare att skriva om en dag som denna så bjuder jag på min inköpslista:

Till paketinslagning:

papper, snören med stjärnor och snören med julmotiv på (favorit från förra året)

Till julgranen:

Julbadankor till Lenore, Julhandkontroll till Wern, glitter och en toppstjärna (silver eller guld är den stora frågan som de vise i hushållet tvistar om)


man får inte glömma ljusen och jutvävsmattan!



Annat dekorativt:

ljusmanchetter och en vaxduk


Jag ÄLSKAR julshopping!

Kommentarer
Postat av: Em

Åhh det finns nästan inget bättre än julshopping! Adam brukar dock försöka undvika släppa iväg mig på sådant för jag kommer alltid hem med nya julkulor.När vi nu har en 300-400 stycken börjar han tycka att det räcker :(. Det gör inte jag, det finns så många fiiiiiina! Och jag har ju dom mer än i granen. Jag brukar smygköpa istället och sen helt plötsligt bara är dom här. Han kommer nog inte ihåg alla så han märker inte om det är nya :D

2010-11-24 @ 09:53:40
URL: http://tjejan.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh, längtar till julpyntningen nu! Du och Emma gör mig så sugen...

Hoppas verkligen jag får tid med det till helgen, stakarna i fönstret MÅSTE upp!

2010-11-24 @ 11:57:12
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Linn

julshopping is the shit. synd att min man inte riktigt är på samma linje som jag:) puss

2010-11-24 @ 14:34:56
Postat av: Hannah

ÅHERREGUDMINSKAPARE är det små datorer!?!?!??!?!?! KJAG MÅSTE HAAA! blöir så exhalterad så jag inte kan s taaavaaa oiiiiiiih!

2010-11-25 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0