biten

av vampyrer.



jag har stått emot så himla länge, men till slut fann som dom mej. twilightarna. när jag var läslös hemma rotade jag igenom min brors bokhylla och hittade de första tre i serien. och tänkte för mej själv att jaja, jag får väl ge det en chans eftersom att alla andra verkar tycka att dom är så himla speciellt attans bra. och helt plötsligt är jag indragen i hela sagan och spendrerar den mesta av den vakna tiden med att längta efter att få läsa mer och mer och mer. tillsammans med ångesten om att det bara finns fyra böcker. och att det snart är över.

men jennie har så klart lovat mej en filmdejt, och att jag ska få låna hennes engelska böcker. det är lite plåster på såren =)


stupid twilight. stupid vampyrer. stupid otroliga kärlek.



jag ska berätta mer om varför jag fascineras av böckerna senare...  nu ska jag hålla koll på skrället, plugga och söka jobb, gärna allt samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO VÄLKOMMEN TO THE RIGHT SIDE ;D jag vet, i början känns det sådär lite töntigt typ men sen så träffar man andra twilightnördar som mig och jänni och då blir man helt plötsligt ascool istället ^^

2011-04-27 @ 17:35:17
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Linn

äntligen har du med trillat dit:D jeeeeeeej

2011-04-27 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0