en sak till

nu är det drygt en vecka kvar, passa på att rösta lite till på alla datorer du kan komma åt =)

skrället for president!

(jo mamma, du kan testa igen för din dator har antagligen också rensat sina cookies sen sist)




(okej, nästa gång jag lägger upp en bild på henne byter jag vattenmärke. och ja, att vara omslagsflicka rimmar illa med den övriga sekretessen... men helt konsekvent kan det inte bli, då får man juh aldrig ha nå skoj. frågor kring dessa resonemang kan svaras på via telefon eller fikadejt.)

Kommentarer
Postat av: Ida Meijer

Tjohooo nu har jag röstat från tre olika ställen hoppas att det hjälper till en liten bit på vägen!

2011-04-08 @ 12:07:24
Postat av: Mormor

Ledsen, men de datorer jag har tillgång till säger

"du har redan röstat" Puss Mamma/mormor

2011-04-08 @ 19:18:21
Postat av: Hannah

svar på mitt inlägg om vård: men herregud hur kan man ens fråga en sån grej?! hur fan ska man kunna höra av sig om man är deprimerad, man måste vara en jävligt stark människa för det första för att ens kunna tänka tanken (jag menar inte att du INTE skulle vara så stark men det lär ju vara ganska så få som faktiskt själva kommer till den insikten) att jag är nog deprimerad och om man nu är det så kanske inte det är i just de banorna man tänker! GAAAH! att vi inte har fler killingsprees på sjukhus är skumt med tanke på att de avfärdar saker som nonsens till höger och vänster...

2011-04-12 @ 20:26:59
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Hannah

sv: sen jag kommit till kristianstad sen 06 så har jag haft EN bra läkare, med lite humor. och då har jag nog ändå haft en fem-sex olika. jag minns (guuuud så gammal jag låter!) när jag bodde i laholm där vi hade en husläkare som alltid visste precis vem man var och vart man kom ifrån för sjukdomshistoria. det räckte med ett samtal ibland, nu måste man ju släpa sig hit och dit och fram och tillbaka och vänta vänta vänta. det var bättre förr! :D

2011-04-13 @ 10:25:53
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: hannah

hahhahahh varför kollar du på gullivers resor för? :) tror vi såg nån version i skolan, men då var ju all film bättre än undervisning :D

2011-04-13 @ 22:49:05
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0