hemmamammahemma

hemma med mamma, hemma hos mamma, hemmamamma? jag har nog legat ute i solen för länge idag...


jag fick VG på min ena tenta, tjohooo! 22 av 24 poäng, jag är allt duktig får jag erkänna. bara hoppas att den andra också har gått bra, det räcker med ett G där känner jag hehe =)



jag hade egentligen ingenting mer att säga... förutom att vi är i vackraste västerås, solen skiner och det är alldeles prima liv. skrället fullkomligt stormtrivs, leker och busar med mormor och morfar allt vad hon kan. dessutom fick hon en fin förfödeösedagspresent av mormor idag; ett par röda kavatskor. med andra ord har hon gått varv på varv på varv i trädgården och undersökt det mesta. till och med klättrat lite i äppelträdet med morfar.

vad veckan har att bjuda på återstår att se. jag ligger lite efter med pluggandet, men planerar att ta igen det nu när de flesta festligheter är över.



hahhaa jo just det, vet ni vad skrället kallar mormor? Bertil så klart. eller, det låter iaf som hon säger bertil, så nu är min kära mamma mormor bertil helt enkelt. hahahah =) söta skrället, det är inte alltid lätt att hålla tungan rätt i mun!



Kommentarer
Postat av: Hannah

wohooop grattis! :) hahah sötskrälle :) varför göra det enklelt n'är man kan göra det svårt ;) dang it, nu måste jag ju tänka om min present :)

2011-04-18 @ 18:31:29
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0