the best man

idag säger facebook att jag och mister wern har årsdag =) den andra i raden. och vet ni vad jag fick av den bästa killen in all the lands?

blommor så klart, två stycken fina fina liljor (min favoritblomma)






men det allra allra bästa var när han sa att han hade letat efter en sak i över ett år, och äntligen hittat den.
min barndoms förlorade skatt



lejonpard och tigerkaka som handlar om ebba och morfars äventyr


jag är världens sämsta sambo och flickvän, jag har inte gett honom någonting alls. så jag tänkte försöka mej på det här med att vara snäll istället. tills jag hittar en fin sak att ge till honom. en skruvmejsel eller så =)


hihi, he likes me =) han är rätt bra och fin den där wern när allt kommer kring. typ en sån där kille man skulle vilja va med jämt. kanske bo ihop med. skaffa nån form av avkomma. planera lite framtid med. bli äldre men yngre med. en sån där man behåller om man får tag på helt enkelt. sicken tur att jag fattade det på valborgsmässoafton för två år sen =)



Och om du var vaken skulle jag ge dig
allt det där
jag aldrig ger dig
men du, jag ger dig min morgon
jag ger dig min dag

jag ger dig allt jag har


Kommentarer
Postat av: Ida P

Vad fint skrivet av dig. Nu måste Werner bli alldeles tårögd :)

2011-04-30 @ 21:25:44
URL: http://idapeters.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh så himskans fint! Sånt är så underbart när han verkligen letat så mycket efter den! Åh så fint! Blir alldeles glad i själen :)

2011-05-02 @ 14:55:33
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Anna Algö

Vad underbara ni är! och vad gulligt av honom att leta så länge efter boken till dig. Det är de gåvorna man minns, för ansträngningen gör den så mycket mer minnesvärd :-)

Hoppas ni kommer ha det underbart forever and ever!

2011-05-05 @ 12:24:05
URL: http://sjoeormen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0