örkelpörkel

sommarens stora minus heter



och är asäckliga.

dom är äckliga när dom är ens egna, men om man tydligen delar sin andrahandssommarlägenhet med ett gäng envisa äckelsnuskar är det fan värre. vi har slagits med dom ända sen vi kom hit, blivit av med dem periodvis men minsta lilla så kommer det en hel armé igen. helt sjukt. alltså måste vår husvärd ha en dold anledning nånstans som vi/jag inte har letat efter och inte kommer göra något åt. för det är omöjligt att så många kan komma så snabbt annars.

som nu, de har varit borta i flera dagar. sen åt jag en nektarin klockan sex, vimsade till mitt huvud och glömde kärnan på bordet i en halvtimme. SIMSALABIM! 5o stycken. wern har lärt mej det magiska tricket med äppelcidervinäger men jag tror att dom jävlarna har kommit på det nu.

URK!

Kommentarer
Postat av: hannah

jag vet inte varför vi i vårt kök verkar ha en förkärlek till att föda upp sådana små kräk för de finns ÖVERALLT HELA TIDEN! jag hatar dem. fast fredrik lurar dem med gammal sangria. det är oemotståndligt för dem ;)

2011-08-02 @ 19:04:42
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: erica

jag ska lägga ut nått riktigt smaskigt till dem som är lika effektivt, ryktet om den dödliga äppelcidervinägern är för vida spritt i den här lägenheten...

2011-08-02 @ 22:11:24
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Anna

Kolla avloppen i vasken, våra bor där...

2011-08-03 @ 14:31:27
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0