Bild 19: En person som är snygg.


så här såg werniebernie ut när jag blev kär i honom för kanske snart
två år sen. 1 år och nio månader låter troligt (eftersom lenore är typ
nio månader och hon kom efter ett år. och ni som inte trodde att hon
var planerad haha). då var han snygg. nu för tiden ser han mest ut
så här tycker jag:



...men imorgon ska han bli tillklippt av jenniepennie (ÄNTLIGEN)
så då blir han nog snygg igen =) eller, jag menar givetvis
snyggARE igen.

nä seriöst. han är söt min man. med eller utan snygg frilla. så det så.

Kommentarer
Postat av: Hannah

hahahh jag hoppas det blev fint :) och att du tycker det blev fint med ;D

2011-02-14 @ 16:18:14
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0