Bild 22: En bild på en tid du saknar.



pojken till vänster: pappa shithead, kåtel, schittel, smörtuffsen, tuffsen
eller bara äckliga gubben

pojken till vänster: pappa/mamma sten, stenis, svinpäls, sillen, stenugn

mina pojkar hette dom då, idag är den slemmige saken till vänster pappa
på riktigt till en treårig sötnöt och vi ses inte så ofta som vi vill, men ibland.
den goa gubben till höger har jag inte pratat med på flera år, varför vet jag
inte för jag kan fortfarande hans telefonnummer i huvet. helvete vad jag
saknar dom ibland, som det var då =)

Kommentarer
Postat av: amaizon

ååh. vem gör't inte?? vilka minnen -härliga tiderr!!!

2011-02-16 @ 21:47:40
URL: http://nattstad.se/amaizon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0