Bild 30: Någon du aldrig kommer släppa taget om.



min finaste bästa ak så klart. (ja, och skrället också men det är väl så
jäkla underförstått och uttjatat så det behöver vi inte gå in på)
här bort fortfarande skatten kvar i aks mage, men nu är båda två ute
i världen och lever livet och det är helt klart dom bästa tjejerna in all
the lands! jag kan inte riktigt beskriva vad hon betyder för mej, hur bra
hon är och vilken otroligt stark människa hon alltid har varit. det fanns liksom
inget annat att göra än att ge henne det finaste jag hade; skrället.

Kommentarer
Postat av: Ak

Kan börja med att säga att jag inte kommenterat då jag ej varit inne på datorn på ett bra tag.. hiihii bara facebook via mobilen hehe =) blir ju lätt så med småttingarna vi har :)



Världens finaste inlägg! TACK! Du betyder MASSOR för mig och dig kommer jag ALDRIG släppa taget om heller! Never! Så är väl ganska förstårligt varför vi båda valt varandra som gudmödrar till våra döttrar hihii <3

2011-03-01 @ 23:04:30
URL: http://annkristin86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0